⇒ Morten sidder klar, hvis du oplever problemer med din skærm. Morten sikrer og vedligeholder, så alle dine skærme, medieplayer og dit Cloud-system kører, som det skal.
Vi har en hjælp til selvhjælp til dig, der kan og vil selv. Du kan dog ALTID skrive til vores supportteam og få hjælp uanset problemet.
Vores dygtige teknikere har mange års erfaring og sidder klar med telefonisk support kl. 8–16 på alle hverdage. Der kan tilkøbes 24/7 telefonisk support.
Med en ViewNet serviceaftale er du dækket ind, og der vil ikke komme uforudsete omkostninger. Skærmen serviceres årligt onsite, og vi rykker ud, hvis uheldet er ude. Envidere er en komplet remote service og drift med i pakken, så vi løbende kontrollerer, at din skærm kører og drifter, som den skal. Med en serviceaftale udvides envidere garantien fra 3 til 5 år.
Vi laver en aftale, der matcher jeres behov.
Vi tilbyder on site support, hvis problemet ikke kan løses telefonisk. Vi har landsdækkende service setup med erfarende teknikere, som rykker ud og assisterer.
ViewNet giver 3 års standard garanti, og ifm. serviceaftale gives der 5 års garanti.
ViewNet giver livslang afterservice garanti. Det betyder, at lige så lang tid, du har skærmen, garanterer vi, at vi kan levere originale dele til din skærm. Derved kan du altid, selv efter mange år, få din skærm til at køre igen.
1) Kontroller, at der er strøm ud til skærmen. Uden strøm vil skærmen ikke kunne virke.
2) Kontroller, at netværkskabler er tilkoblet korrekt. Hvis et kabel er løst, vil der komme sort billede.
3) Kontroller HDMI-kablet.
4) Kontroller, at den rigtige video input knap på LED controlleren er valgt. Hvis en forkert indgang er valgt, vil der komme sort billede.
5) Genstart internet router for at genetablere internetforbindelse.
6) Genstart medie PC’en og LED controller. Maskinerne er indstillet til at starte op på en frisk og rette evt. fejl.
Hvis der er behov for yderligere hjælp, så skriv til os via kontaktfomularen nedenfor eller på support@viewnet.dk.
Beskriv problemet bedst muligt – evt. billeder af problemet hjælper ofte rigtig meget. Vores support personale tager meget hurtigt fat i problemet og holder dig opdateret.
Hvis der er behov for yderligere hjælp så skriv til os via kontaktfomularen neden for eller på:
support@viewnet.dk.
Beskriv problemet bedst muligt, eventuelle billeder af problemet hjælper ofte rigtig meget. Vores support personale tager meget hurtigt fat i problemet og holder dig opdateret.
⇒ Morten sidder klar, hvis du oplever problemer med din skærm. Morten sikrer og vedligeholder, så alle dine skærme, medieplayer og dit Cloud-system kører, som det skal.
Uddannet IT-supporter med 7 års erfaring.
⇒ Mikael gør din vildeste motion spot idé til virkelighed, så du får max eksponering på din nye storskærm.
Mikael sidder klar til at hjælpe dig med at lægge indhold på dit nye Cloud-system.
Specialist og udannet i digital medieindhold. Med mere end 20 års erfaring på design af motion spotindhold til LED storskærme.
Ja, der er komplet corporate rettighedsstyring på alle brugere. De kan tildeles rettigheder på almindelige bruger som: Læse-, Skrive- og Slette-rettigheder, og det kan gøres både på indhold og kanaler. Overordnet oprettes altid en administrator med alle rettigheder.
Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og modtag spændende nyheder og gode tilbud fra Viewnet direkte i din indbakke
©️ ViewNet Systems 2023 – All rights reserved
ViewNet dooh it!
© ViewNet Systems 2023 – All rights reserved
ViewCharge
ViewStudio Pro
ViewPro
ViewPylon
ViewPoster
ViewFoil
ViewAir/ViewDeco
ViewMobil
ViewShow
ViewSolar
ViewMedia
ViewPlay
View3D
ViewPlay
Spot produktion
Indtast dine oplysninger for priser, og vi vil kontakte dig inden for 24 timer.