Dooh –  “Digital out of home”

Digital integreret display netværk

Digitale Udendørs reklame (Digital out of home – Dooh) er på nuværende tidspunkt under 10% af det samlet digitale marked, et digitalt marked der indeholder online search adds, aps, banner reklamer mm. Men Dooh løsninger har en effektiv interaktions rate vel over 50% (læs artikel), gørende det et utroligt Lead værktøj. At drive en kunde til at tage en handling er væsentlige mere sandsynlig med en interaktion in den fysiske verden, ude hvor kunderne færdes, sammenlignet med udelukkende at interagere via net baseret adds. Digital out of home løsninger giver muligheden for at genbruge reklame materiale designet til nettet som serveres hjemme ved kunden, og forstærke det ud på gade plan, ved brug af digitale LED skærme. Du kan lave Kombineret reklame kampanger der forstærker et budskab fra begge kilder.

Koncern branding

Opbyg et digitalt display netværk (et Dooh-netværk) over jeres koncerns ejendomme. ViewNet systems udendørs skærme kombineret med vores Cloud software, gør det muligt at bygge et netværk af reklame skærme der arbejder sammen. Planlæg målrettet reklame kampanger, med audience segmenter, som targeted adds på nettet, men hvor I bestemmer hvor og hvornår reklamer vises på jeres eget reklame netværk. Lej eventuelt overskydende plads ud til andre virksomheder eller til et reklamebureau, og opnå ekstra indtægt. 

Etablering

ViewNet Systems har ekspertise til at opbygge reklame netværk, og har bygget netværk for Reklamebureauer og for service station industrien. Vi planlægger logistikken og udesender egne montører til at etablere skilte over hele landet.

 

 

 

Farverige flotte fantastiske funktionelle fundamentale……fremtiden, Digital out of home systemer by ViewNet er fremtiden inden for markedsføring. Den der livs “gnist” som markedet har manglet de sidste år ligger lige ude foran vinduet, på gaden, hvor folk og liv færdes.

Lav en reklame der kan få folk til at le eller smile når de går forbi den. Vi har teknologien til at få den reklame ud foran folk der går og har brug for et løft.

 Kreativitet der rækker ud og interagere med folk, hvor de er og med hvad de oplever. En is på en brand varm dag, eller varm kakao når efterår med regn og blæst truer.

 

 

 

 

 

 

Digital out-of-home

Detailhandel og Reklameindustrien

Billboard skærme, digital reklame skilte og in store skærme dedikeret til at give kommercielle budskaber.

OOH

‘Out-of-home (OOHadvertising, also called outdoor advertisingoutdoor media, and out-of-home media, is advertising experienced outside of the home. This includes billboards, wallscapes, and posters seen while “on the go”. It also includes place-based media seen in places such as convenience stores, medical centers, salons, and other brick-and-mortar venues. OOH advertising formats fall into four main categories: billboards, street furniture, transit, and alternative.’ – Wikipedia

Digital out-of-home (Dooh)

‘Digital out-of-home (DOOH) refers to dynamic media distributed across place-based networks in venues including, but not limited to: cafes, grocery stores, bars, restaurants, health clubs, colleges, arenas, gas stations, convenience stores, barber shops, airports and public spaces. PQ Media defines DOOH by two major platforms, digital place-based networks (DPN) and digital billboards & signage (DBB); DOOH networks typically feature independently addressable screens, kiosks, jukeboxes and/or jumbotrons. DOOH media benefits location owners and advertisers alike in being able to engage customers and/or audiences and extend the reach and effectiveness of marketing messages. It is also referred to as digital signage.’ – Wikipedia

Programmatic out-of-home(PDooh)

‘Within the DOOH industry, advertisements may be purchased through programmatic platforms. Programmatic platforms ask marketers to specify desired audience characteristics and automatically locate the media vehicles to deliver that audience. These platforms may allow buyers (the demand side) to plan, execute and monitor campaigns across multiple media platforms (the supply side) using a familiar workflow. A major difference between programmatic digital out-of-home (pDOOH) and traditional OOH or DOOH is that programmatic automates the process of buying, selling and delivering inventory across multiple screens with enhanced capabilities. These enhanced capabilities include the creation of measurable, highly-targeted campaigns by utilizing geolocation data to activate the best DOOH screens in real-time based on consumer behaviour and audience movement patterns. Additionally, programmatic allows buyers to set specific parameters or conditions (also known as triggers) for a campaign or inventory and unleash the potential to power campaigns with unlimited data sets from a myriad of data sources. Only when the selected conditions are met will an ad or content be served onto the screen.’ – Wikipedia